loading...
نرم افزار رایگان افزایش بازدید - حجت اسماعیلی
حجت اسماعیلی بازدید : 2255 زمستان 1390 نظرات (3)
سوالات خود را به همراه شماره تلفن خود در این سامانه وارد نمایید و منتظر پاسخ آن در کمتر از 48 ساعت باشید

جواب سوالات شما به صورت پیامک به شماره همراهتان ارسال میشود

این برنامه زیر نظر  مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی میباشد


برای دانلود به ادامه مطلب بروید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهنام در تاریخ 1394/03/25 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

سلام. من مشکلی دارم برای مشاوره با 09640 تماس گرفتم ما نمی توانم به اپراتور وصل شوم . لطفاراهنمایی کنید.

ممنون
پاسخ : سلام متاسفانه ادرس سرور سایت مشاوره قطع شده برای همین نمیشه

این نظر توسط رضا در تاریخ 1348/10/11 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

مرسی اقا دمت گرم
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

سلام این مال مرکز ماست تلفنشم 09640 هست
12 تا هم سایت داره پاسخگو online هم داریم به اسیت زیر هم سر بزنید
pasokhgoo.ir
پاسخ : سلام گفتم زير نظر سامانه پاسخگويي به سوالات من اينو به صورت نرم افزار در آوردم تا اينجوري راحت تر باشن كاربران عزيز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4707
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 14,180
  • بازدید کلی : 18,955,823