loading...
نرم افزار رایگان افزایش بازدید - حجت اسماعیلی
حجت اسماعیلی بازدید : 2687 زمستان 1390 نظرات (1)
یکی از بهترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات فلش و هارد دیسک و رم
دانلود کنید مطمئن هستم پشیمان نخواهید شد

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی یوسفی در تاریخ 1393/07/06 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای اسماعیلی
من شما رو نمیشناسم
ولی حقیقتاً وبلاگ خوبی دارین
من از زمانی که سربازی بودین وبلاگتونو پیگیری میکردم
آقای اسماعیلی یه خواهش غیر مقعول دارم
با رد کردنشم مخالف نیستم ولی امیدی 1 درصدی داشتم
به همین دلیل هم جسارت کردمو نظمو گفتم
من یه پروژه مربوط به برنامه نویسی دارم
این نرم افزار شما رو دانلود کردم
خیلی عالی بود
من می خواستم بگم اگر میشه بهم بگین با چه زبانی نوشتینش؟
من وی بی و سی پلاس پلاس بلدم تا حدودی
ولی اونقدر نه که بتونم عین شما برنامه ای بنویسم
اگر امکان داره میخواستم از شما این برنامه رو بگیرم
من قول میدم بعد از گرفتن نمره حسابی تبلیغ وبلاگتونو بکنم
الان اگر به کسی آدرس وبلاگتونو بدم همه میفهمن مال شماست
و استاد دیگه نمره نخواهد داد - ولی بعد از نمره که گرفتم
چون دیگه با استادی ترمی ندارم میتونم بیانش کنم
این راست حسینیش بود حقیقتاً
شما دیگه خودتون میدونید
اگر امکانش هست این دانشجویه درس نخون و کم پول رو قبول کنید
بخدا هر پروژه ای میری بگیری الان میگن 500 هزار تومن
من حاضرم اگر قیمتی هم داره حساب کنم - البته اول بگین
چون من آزاد میخونم و زیاد پولدار نیستم
اگر امکان داره این کارو برام بکنید
یه عمر دعاتون میکنم - و تبلیغ این نرم افزارتونو
قسم میخورم حداقل 100 نفر از رفیقامو دعوت کنم
قسم میخورم
خواهشمو اگر قابل حل بود رد نکنید ممنون میشم
امیدوارم شما هم وضعیت منو درک کنید
یه دانشجوی غریب ت مشهد - آزاد - تنبل و بلدنبودن
منتظر جوابتون میمونم آقای مهندس - ممنون
یا علی مدد
پاسخ : سورس کدوم برنامه رو میخوای


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4707
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 806
  • بازدید سال : 14,156
  • بازدید کلی : 18,955,799