loading...
نرم افزار رایگان افزایش بازدید - حجت اسماعیلی
حجت اسماعیلی بازدید : 4008 پاییز 1390 نظرات (1)


با این نرم افزار شما میتوانید حتی با یوزر محدود شده رمز تمام یوزر های دیگر را پیدا کنید


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی یوسفی در تاریخ 1393/03/04 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببین من یادم رفت بهت بگم که برنامه هاتو چند ماهه که دنبال میکنم.
فقط اگه میشه زودتر و در اولین فرصت بهم بگو که حاضری با من همکاری کنی تا درآمد داشته باشیم یانه؟
تولید وب سایت و خلق محیطی کاملاً گرافیگی از من ... مطالب داخلشم از تو
البته همکاری من و شما در این رابطه فقط نیست بلکه گفتم چون بنده برنامه نویس هستم در حوضه های vb_c#_c _wolf_androiyd و ... میتونیم با هم تبادل داشته باشیم.
من اطلاعات زیادی از شما ندارم
ولی اطلاعات خودم هست :
من علی یوسفی هستم متولد سال 1375 در مشهد _ رشته ریاضیات و در دانشگاه ترم یک رشته امنیت شبکه از زیر شاخه های رشته کامپییتر رو انتخاب کردم.
الان ورودی بهمن ماه هستم.
لطفاً اگه صلاح دونستید اطلاعاتی در مورد خودتون هم به من بدید که بهتر بتونیم با هم آشنا بشیم
خلاصه خیلی خیلی از شما به خاطر این فعالیت های زیبا در وب خوشم اومد که به امید خدا بتونیم با هم هم برنامه بنویسیم و هم به فروش برسونیم
پس شد سایت از من --- مطلب از شما
و شد برنامه از شما --- فروش اونها از من
البته میدونم که هم من میتونم تو قسمت نوشتن برنامه کمکتون کنم و هم شما می تونید با طرح های زیباتون تو نوشتن قالب سایت کمکم کنید
موفق و پیروز باشید
یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4707
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 812
  • بازدید سال : 14,162
  • بازدید کلی : 18,955,805